Snel inzicht in jouw mobiele uitdagingen

EMM Quickscan

Wie op zoek is naar concreet advies over de te nemen stappen in een mobiele transformatie is de ideale kandidaat voor een EMM Quickscan. Op basis van een kort proces geven wij inzicht in de mogelijkheden van de hardware, de inrichting, de uitrol en het beheer van de mobiele devices. Een van onze experts helpt jou op weg om de volgende stap te zetten en mobiele doelstellingen te bereiken. Neem daarom contact met ons op en krijg direct inzicht in:

  • welke hardware geschikt is, nu en in de toekomst;
  • welke mogelijkheden van inrichting en uitrol er zijn;
  • hoe de user-experience te verbeteren;
  • hoe er nog meer gehaald kan worden uit jouw EMM / MDM platform;
  • welke stappen je op korte termijn kunt zetten om nog succesvoller te zijn in mobiele transformatie.

Onze experts putten uit eigen ervaring in zowel keuzes van software tools, inrichting van toestellen, en ondersteuning van eindgebruikers. Op basis van ons quickscan proces komen we effectief tot concrete resultaten.

Bel mij!?

Het EMM Quickscan proces

Ons proces om jouw mobiele vraag te vertalen naar concrete stappen.

Onderzoek

Op basis van gesprekken met eindgebruikers en beheerders onderzoeken we met welk doel mobiele toestellen binnen jouw organisatie worden gebruikt, wat het niveau van user experience is, en waar de verbeter / knelpunten zich bevinden.

Wij leggen onze bevindingen vast in een kort document wat inzicht geeft in:
  1. Het type mobiele toestellen en OS software wat wordt gebruikt.
  2. Het type en het ervaringsniveau van de gebruikers.
  3. De gebruikscenario’s.
  4. Top 5 knel / verbeterpunten.
  5. Top 5 onbenutte mogelijkheden van de moderne technieken.

Advies

Op basis van onze bevinden in de onderzoeksfase ontwikkelen wij een advies wat jou verder helpt in de ontwikkeling en visie op het gebruik en ondersteuning van mobiele devices binnen jouw organisatie.

Dit advies geeft jou concrete pointers op de 5 fasen van de mobile lifecycle:
  1. Purchasing: Welke hardware is geschikt en / of moet ondersteund worden.
  2. Enrollment: Efficiënte onboarding van nieuwe devices.
  3. Provisioning: Platform en OS onafhankelijk resources aanbieden en uitrollen.
  4. Monitor & Support: Creer de beste user-experience voor je eindgebruiker.
  5. Retirement: Effectief uitfaseren van toestellen en veilig stellen van (corporate)data.

Test

De missie, visie, en het verwachte concreet resultaat leggen we voor aan een groep van superusers (geselecteerde eindgebruikers), beheerders en vertegenwoordigd management met als doel draagvlak te creëren voor de inzet en ondersteuning van mobiele devices binnen jouw organisatie.

Op basis van deze uitkomsten kunnen concrete stappen worden gezet richting een proof of concept, en eventuele implementatie.